Odbiór nowego samochodu z salonu to dzień w którym spełniają się często marzenia, dla niektórych to coś nowego, dla innych to zwykły dzień. Ale wszystkich łączy jedna myśl! Jak zadbać o nową inwestycję/dobro materialne?
Bez względu na markę, wszystkie pojazdy nowe docierają do salonu zabezpieczojed w dość okrojonym stopniu. Podczas najczęściej długiej podróży przywiera do nich wiele różnorodnych osadów. W końcu docierają do salonu. W salonie są rozklejane, myte i szykowane do wydania. W trakcie tych czynności które są zazwyczaj wykonywane bardzo szybko ponieważ wiecznie nie ma czasu na lakierze tworzą się pierwsze zarysowania a nawet uszkodzenia. (Pomijamy tu oczywiście ewidentne wady fabryczne które są obecnie standardem)
Połączenie tego wszystkiego daje tam nowy samochód który już na samym starcie Noe jest jak nowy. Lakier jest już porysowany, posiada wady i ewentualne uszkodzenia. Rzadko się zdarza aby, auto było w stanie perfekcyjnym. 98% osób kupujących nowy samochód tego nie widzi – bo sprzedawca pospiesza, nerwy, stres, ekscytacja nowym samochodem. Później gdy emocje opadną, wrócimy spokojnie do domu i wtedy, zaczynamy widzieć wady. To co pominęliśmy oraz czego nie zauważyliśmy odbierając nowe upragnione auto. Jest wtedy za późno ponieważ protokół zdawczo odbiorczy został podpisany a pojazd odebrany bez wad.
Lata pracy oraz wiele różnych sytuacji z nowymi samochodami pokazały nam jak wiele osób boryka się z tym problem. Mamy na to rozwiązanie! Wspólny odbiór nowego auta.
Przede wszystkim odpowiednio wcześniej Informujemy nas o chęci skorzystania z pomocy. Następnie umawiamy termin odbioru pojazdu oraz jego oględziny. Po spotkaniu w salonie i dokonaniu oględzin przekazujemy wszystkie nasze sugestie jeśli coś nas zaniepokoi omawiamy sytuacje między sobą a następnie wspólnie walczymy o idealne rozwiązanie wszystkich kwestii z dobrem dla obu stron.
W takich przypadkach razem z klientem pokazujemy wszystkie informacje o uszkodzeniach osobie wydającej samochód. Dalszy tok postępowania toczy się w trybie improwizacji czyli każde rozwiązanie jest indywidualne.
Oczywiście warto pomyśleć o zabezpieczeniu.
Jeśli klient zdecyduje się na wykonanie usługi zabezpieczenia lakieru w naszej firmie. Ww. Usługa jest DARMOWA. Zawsze oferujemy przewiezienie nowego samochodu na lawecie aby, uniknąć ewentualnych uszkodzeń lakieru. (Opcja odpłatna) Następnie po ustaleniu naszego autorskiego pakietu “New Car” który zawsze tworzymy indywidualnie pod oczekiwania i możliwości każdego klienta. Wykonujemy usługę i wtedy możemy jednym słowem życzyć “SZEROKOŚCI”
Usługa jest odpłatna 400zł netto. (Obręb Warszawy)
Oddział Warszawa
Ul. Płowiecka 5a
04-501 Warszawa
Oddział Sulejówek
Okrzei 25/B
05-071 Sulejówek
Projekt i wykonanie: coderocket
Wybierz interesującą Cię ofertę
Chciałbyś dowiedzieć się ile będzie kosztować Cię usługa w naszym studio? Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą.
Masz pytania? Zadzwoń do nas lub napisz wiadomość.
Oddział Warszawa
Ul. Płowiecka 5a
04-501 Warszawa
Oddział Sulejówek
Okrzei 25/B
05-071 Sulejówek
Dziękujemy za wypełnienie formularza. Skontaktujemy się najszybciej jak to możliwe.